Szybki kontakt
Szybki kontakt
e-mail: sklep@lamalu.pl
tel. 732 580 705
pon.-pt. 9:00 - 16:00
Twój koszyk szt./

Reklamacje

1. Przed wysyłką produktów do Klienta sprawdzamy produkty pod kątem jakościowym. Wszystkie produkty w sklepie lamalu.pl są nowe i wolne od wad. Jednakże, gdy po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne, może złożyć reklamację.

2. W momencie odbioru przesyłki od kuriera należy sprawdzić czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli towar, który otrzymasz został uszkodzony przez przewoźnika lub niekompletny, wypełnij protokół szkody w obecności kuriera. Protokół taki powinien zawierać datę i godzinę doręczenia, opis uszkodzeń bądź braków w towarze.

3. W przypadku, gdy opakowanie nie jest uszkodzone możesz rozpakować towar w obecności kuriera. Jeżeli zauważysz wadę produktu, należy wypełnić protokół szkody w obecności kuriera. Ponadto w takiej sytuacji należy się z nami skontaktować dzwoniąc pod numer tel. 732 580 705.

4. W przypadku reklamacji związanej z towarami wielkogabarytowymi, tj. meble prosimy najpierw skontaktować się z nami pod numerem tel. 732 580 705.

5. Reklamowany produkt należy wysłać na własny koszt wraz z dowodem zakupu, kartą gwarancyjną (jeżeli została dołączona przez producenta) oraz pisemnym oświadczeniem, w którym zawarty będzie opis powodu reklamacji, forma rekompensaty (zwrot pieniędzy, naprawa, wymiana na nowy produkt), dane kontaktowe wraz z adresem zwrotnym oraz numer konta, na który, po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, zwrócimy należną kwotę.

6. Reklamowany produkt  należy wysłać na adres: Anna Kupryjańczyk, 05-220 Zielonka, ul. Zielone Łąki 28/2

7. Ustosunkujemy się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

8. W przypadku uznania reklamacji za zasadną w ciągu 7 dni roboczych zastosujemy formę rekompensaty wybraną przez Klienta. Jeśli Klient za formę rekompensaty wybrał wymianę lub naprawę produktu, a spełnienie tego będzie niemożliwe bądź znacznie utrudnione zwrócimy Klientowi należną kwotę wraz z kosztami przesyłki. Jeżeli Klient wybrał inny sposób dostarczenia przesyłki niż najtańszy zwykły sposób jej dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

9. W przypadku uznania reklamacji za bezzasadną w ciągu 14 dni roboczych odeślemy Klientowi zareklamowany towar na nasz koszt wraz z uzasadnieniem podjętej decyzji.

10. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

TO JAK? Zapiszesz się do naszego newsletterka :-) ?
Copyright by 2015 Lamalu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone. projekt i oprogramowanie sklepu: ebexo
NA GÓRĘ